„Copacabana nad Jeziorem Tarnobrzeskim” – turnieje plażówki

img_8080,lH99nrGbpmmEqb2FZaA

W dniach 1, 2, 15, 16, 29, 30 lipca jako Tarnobrzeskie Stowarzyszenie Sympatyków Piłki Siatkowej wraz z MOSiR Tarnobrzeg organizujemy turnieje piłki plażowej skierowane do dzieci, młodzieży oraz dorosłych, kobiet oraz mężczyzn. Do turniejów zgłaszać się należy w poszczególne dni przed startem turnieju. Każdy dzień to nowy turniej !!  W przypadku dużej liczby chętnych par o przyjęciu do turnieju zdecyduje kolejność zgłoszeń. Szczegółowy regulamin do przeczytania i pobrania poniżej.

Do pobrania:

1) Zgłoszenie do Turnieju „Copacabana nad Jeziorem Tarnobrzeskim”

2) Zgoda rodziców opiekunów

REGULAMIN

Copacabana nad Jeziorem Tarnobrzeskim”

Cykl turniejów w Siatkówce Plażowej

 

  1. CEL ROZGRYWEK
  1. Promocja kultury fizycznej i popularyzacja siatkówki plażowej na terenie miasta wśród jego mieszkańców, jako aktywna forma spędzania wolnego czasu. Turniej skierowany jest do amatorów (dzieci, młodzieży i dorosłych).
  1. ORGANIZATOR
  1. Organizatorem cyklu turniejów pod tytułem „Copacabana nad Jeziorem Tarnobrzeskim” jest Tarnobrzeskie Stowarzyszenie Sympatyków Piłki Siatkowej oraz MOSiR Tarnobrzeg.
  1. MIEJSCE i TERMIN ROZGRYWANIA ZAWODÓW
  1. Miejsce: Boiska do siatkówki plażowej nad Jeziorem Tarnobrzeskim. Ośrodek „KAMA”.
  2. Terminy: 1 lipiec, 2 lipiec, 15 lipiec, 16 lipiec, 29 lipiec oraz 30 lipiec. Początek zawodów planowany jest każdorazowo na godz. 1000; weryfikacja drużyn od godz. 930, losowanie około godz. 945.
  1. SYSTEM i PRZEPISY ROZGRYWANIA TURNIEJU
  1. System rozgrywania turniejów w cyklu „Copacabana nad Jeziorem Tarnobrzeskim” w siatkówce plażowej zależny będzie od ilości zgłoszonych drużyn. O wyborze systemu rozgrywek drużyny zostaną poinformowane po weryfikacji liczby zgłoszonych par do turnieju. Planowany system rozgrywek to „system brazylijski”. Do turnieju w każdej kategorii zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 12 par.
  2. Turniej zostanie w dwóch kategoriach: żeńskiej oraz męskiej. W przypadku dużej liczby zgłoszonych zawodników poniżej 16 roku życia organizatorzy zastrzegają sobie prawo dodatkowego podziału kategorii wg wieku: poniżej 16 roku oraz dorośli.
  3. W przypadku zgłoszenia pary „mieszanej” zostanie ona zakwalifikowana do drabinki turniejowej męskiej.
  4. W przypadku bardzo małej liczby zgłoszonych par w jednej z kategorii (żeńskiej lub męskiej) organizatorzy zastrzegają sobie prawo połączenia obu kategorii i organizacji turnieju w „jednej drabince”.

 

  1. ZGŁOSZENIA ZESPOŁÓW
  1. Zgłoszenia zespołu należy dokonać przed każdym z turniejów na odpowiednim druku zgłoszeniowym. W zgłoszeniu należy podać: nazwę zespołu, imiona i nazwiska zawodników, rok urodzenia, miejscowość zamieszkania, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail. Drużyny są dwuosobowe.
  2. W przypadku kiedy do Turnieju zgłaszają się osoby niepełnoletnie, wymagana jest pisemna zgoda prawnych opiekunów. (formularz do pobrania na stronie).
  3. WARUNKIEM dopuszczenia do Turnieju jest złożenie przez zespół podczas weryfikacji Karty uczestnictwa, która stanowi załącznik do Regulaminu.
  1. NAGRODY
  1. Organizator przewiduje dyplomy dla pierwszych IV par każdego Turnieju.
  2. Ze względu na fakt, że jest to cykl 6 turniejów w każdym z turniejów do zdobycia będą punkty za zajęte miejsca. Na koniec cyklu zostanie stworzona klasyfikacja główna. Przykładowo: do turnieju zgłosi się 10 par. Zwycięska para otrzyma 10pkt, druga para 9pkt itd. Pary z najlepszą ilością punktów w cyklu także zostaną wyróżnione.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za urazy i kontuzje odniesione podczas zawodów.
  2. Wszyscy uczestnicy Turnieju startują na własną odpowiedzialność i ryzyko.
  3. Za rzeczy pozostawione bez opieki, organizator nie ponosi odpowiedzialności.
  4. Organizator decyduje o rozstrzyganiu spraw spornych nie objętych regulaminem, decyzje organizatora są ostateczne.
  5. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania Turnieju w przypadku złych warunków atmosferycznych.
  6. Turniej ma charakter OPEN, drużyny mogą być męskie, żeńskie lub mieszane.